We garanderen de laagste prijs!
Bespaar door rechtstreeks te boeken
Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat op bestwestern.nl en onze andere Best Western websites altijd onze laagste tarieven te vinden zijn. Als u op internet toch een lager tarief vindt dan op een Best Western website, bieden we u hetzelfde lagere tarief en ontvangt u een Best Western Travel Card® ter waarde van $ 100 (US dollar).
DIT IS WAT U MOET DOEN :
- Boek je reservering op bestwestern.be
- Als je een lagere prijs vindt op een andere website met dezelfde criteria: hotel, kamertype, verblijfsdata en aantal gasten, bekijk dan de voorwaarden van het programma en stuur het ingevulde claimformulier naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
- Het claimformulier moet binnen 24 uur na het maken van de reservering op bestwestern.be worden ingediend om in aanmerking te komen.
- Ons Klantenserviceteam zal de claim onderzoeken en je op de hoogte stellen van de uitkomst
Claimformulier voor laagsteprijsgarantie (Nederlands)
Claimformulier voor laagsteprijsgarantie (Engels)
E-mail uw formulier naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Algemene Voorwaarden Laagste-Prijsgarantie
Best Western® Laagsteprijsgarantie-programma (“Programma”): Als een consument een lagere gepubliceerde prijs op internet vindt, exclusief belastingen en toeslagen, in een Best Western-hotel in Ierland, Afrika, Spanje, Kazachstan, Georgië, Oekraïne, Polen, Finland, Portugal, Nederland, België, Israël, Turkije, het Midden-Oosten of Litouwen dan de prijs gepubliceerd op bestwestern.be of een aangesloten partnerwebsite, zal Best Western International, Inc. (“Best Western”) deze lagere prijs honoreren en een Best Western Cadeaubon ter waarde van $100 verstrekken (“Cadeaubon”). Het programma is onderhevig aan de volgende voorwaarden:
- De reservering moet worden gemaakt op bestwestern.be of via een aangesloten partnerwebsite die linkt naar bestwestern.be. Een claim kan niet worden ingediend zonder een daadwerkelijke reservering.
- De consument moet een claim indienen via het online claimformulier op bestwestern.be of een aangesloten partnerwebsite.
- De claim moet worden ingediend binnen vierentwintig (24) uur na het boeken van de reservering op bestwestern.be of via een partnerwebsite en moet worden vergezeld van een geldig bevestigingsnummer. Een verblijf wordt gedefinieerd als een of meer opeenvolgende nachten in hetzelfde Best Western-hotel.
- Per verblijf is slechts één check-in/check-out toegestaan. Er geldt een limiet van één (1) cadeaubon per huishouden per claim en slechts één (1) cadeaubon per huishouden binnen een periode van dertig (30) dagen.
- De cadeaubon wordt verstrekt in de vorm van een virtuele kaart (een e-mailcertificaat of afdruk van de website), tenzij een fysieke kaart wordt aangevraagd.
- Reserveringen die worden gemaakt binnen achtenveertig (48) uur voorafgaand aan de vroegste check-in tijd van het hotel op de aankomstdatum komen niet in aanmerking voor het programma.
- De concurrerende prijs moet betrekking hebben op hetzelfde hotel, dezelfde data, verblijfsduur, valuta, aantal gasten en vergelijkbaar kamertype. De concurrerende prijs moet openbaar zichtbaar en boekbaar zijn op internet op het moment dat de claim wordt beoordeeld door een Best Western-klantenservicemedewerker.
- Een openbaar zichtbare prijs betekent dat het algemene publiek de prijs op de website kan zien. Een boekbare prijs betekent dat de prijs beschikbaar is en online kan worden gereserveerd.
- Websites en programma’s die een wachtwoord of login vereisen om hotelprijzen en beschikbaarheid te bekijken, komen niet in aanmerking voor het programma.
- Na validatie van een claim zal een Best Western-klantenservicemedewerker een e-mail sturen met het reserveringsnummer, het claimnummer en het nieuwe tarief dat in rekening wordt gebracht.
- De cadeaubon van $100 wordt per e-mail verzonden binnen twee tot drie weken na voltooiing van het verblijf of per post binnen vier tot zes weken als een fysieke kaart is aangevraagd.
- Bij internationale inwisseling wordt de waarde van de cadeaubon bepaald op basis van de wisselkoersen op het moment van inwisseling.
- De totale kosten voor een verblijf van meerdere nachten worden beoordeeld om te bepalen of de concurrerende prijs lager is.
- Het verschil tussen de tarieven moet gelijk zijn aan of groter zijn dan $1.00 .
- Best Western Rewards®-punten of vliegpunten worden toegekend op basis van de prijs die daadwerkelijk is betaald bij het uitchecken.
- Werknemers van Best Western International, Inc., inclusief dochterondernemingen, hotels van het merk Best Western en leden van hun huishouden komen niet in aanmerking.
- De aanbieding is geldig voor hotels in Ierland, Afrika, Spanje, Kazachstan, Georgië, Oekraïne, Polen, Finland, Portugal, Nederland, België, Israël, Turkije, het Midden-Oosten of Litouwen tot nader order.
- Niet geldig waar verboden door de wet. Best Western behoudt zich het recht voor om dit programma op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen, op te schorten of te beëindigen.